OFERTA-branding
Ilość propozycji logo
Z początku przedstawiam 3 propozycje tablic inspiracji, które pomogą określić kierunek stylu. Na podstawie wybranej, przesyłam 2 koncepcje logo w wybranym klimacie marki.
Ilość poprawek
Pierwsza porcja prac to koncepcje-tu wszystko można jeszcze zmodyfikować, masz na to 3 tury poprawek! Dlaczego 3? To ani za mało ani za dużo. W sam raz!
Efekt końcowy logo
po zakończonej pracy przekazuję:
-Logo marki (wariant poziomy, pionowy, znak)
-Paczkę logo w wersji kolorowej, monochromatycznej, pozytywie i negatywie, w rozszerzeniu eps, jpg, png, pdf
-Księgę znaku-prezentację logo, sposobu użytkowania
Pakiet identyfikacji wizualnej
Po zakończonej pracy w pakiecie identyfikacji wizualnej marki przekazuję:
-Logo marki (wariant poziomy, pionowy, znak)
-Paczkę logo w wersji kolorowej, monochromatycznej, pozytywie i negatywie, w rozszerzeniu eps, jpg, png, pdf
-Księgę znaku-prezentację logo, sposobu użytkowania
– Paletę kolorów głównych i dodatkowych (PANTONE, CMYK, RGB)
– Zestaw polecanej typografii
-Przykładowe fotografie w klimacie marki
-Elementy graficzne lub wzór w pliku eps, jpg
-BRAND BOOK-prezentację identyfikacji wizualnej w pliku pdf
-BRAND BOARD-skróconą prezentację identyfikacji wizualnej w pliku jpg
Czas realizacji
Całkowity czas realizacji identyfikacji wizualnej to około 40 dni.
BONUSY
W zalezności od wybranego pakietu, przewiduję bonusy w prezencie! Przykładowe z nich:
-Wizualizacja logo na materiałach brandingowych i reklamowych
-Przykładowe zastosowanie nowej identyfikacji na wizualizacji 9 postów na instagramie i na banerze gł.fanpage
Bonusy dobierane są indywidualnie w zależoności od zlecenia i problemów marki.
Etapy pracy
Po zakończeniu formalności przejdziemy przez etapy:
-Rozmowa online (1 godzina konsultacji)-ustalenie strategii marki. Okreslenie jej cech osobowości, misji, klienta idealnego.
-Sporządzenie 3 tablic inspiracji-nadanie kierunku stylu marki
-Praca kreatywna-przedstawienie 3 koncepcji logo i dodatkowych elementów
-Praca nad wybraną wersją
-Sporządzenie plików informacyjnych i dostarczenie ich z kompletem plików graficznych
Inwestycja
Inwestycja identyfikacji wizualnej zaczyna się od 3200 zł netto (Jestem zwolniona z VAT).
Majątkowe prawa autorskie
Na zakończenie współpracy, podpiszemy umowę o przekazanie majątkowych praw autorskich gdzie klient nabywa prawo do korzystania z dzieła.
BRANDING
Planujesz założyć swoją firmę, tworzysz kolejną markę lub nie czujesz efektów w działaniach z dotychczasowym logo? Brakuje Ci spójnej identyfikacji wizualnej a materiały reklamowe nie są spójne, nie do końca odzwierciedlają charakter marki? Czujesz, że Twój przekaz nie trafia do docelowych osób i w samie to nie wiesz do kogo trafiać powinien? Spokojnie, świadomość problemu to najlepszy czas na zmiany, jeszcze nie jest za późno!
W ramach inwestycji w nową markę, oferuję godzinną konsultację. Porozmawiamy o specyfice działalności, o tym co Cię napędza, o celach i misji marki. Określimy klienta bezpośredniego i idealnego tak aby przekaz trafiał do wybranej grupy. Określimy mocne, wyróżniające się strony na tle konkurencji. Wreszcie Twoja marka stanie zauważalna! Z taką strategią możemy ruszać dalej! Przeprowadzę analizę branży i konkurencji, sporządzę tablice inspiracji do określenia wybranego stylu. Na podstawie wybranej, przedstawię 2 koncepcje logo. Po zdecydowaniu się na jedną z nich, masz 3 tury poprawek. Spokojnie, to wystarczająca ilość żeby dojść do oczekiwanego rezultatu! Kolejne etapy to przygotowanie plików informacyjnych i graficznych do ruszenia w świat!
Co wchodzi w zakres prac?
Logo z księgą znaku
Logo to podstawowy element identyfikacji wizualnej marki. Musi być spójne z wartościami marki, nawiązywać do branży, wyróżniać się na tle konkurencji. Powinno spełniać nie tylko estetyczne założenia ale także praktyczne, komunikacyjne. Gotowy projekt logo składa się z wariantu poziomego, pionowego, sygnetu (jeśli występuje) lub znaku. Do tego przygotowuję pakiet w wersji kolorowej(jeśli występuje), monochromatycznej, w negatywie. Księga znaku to elektroniczny, wielostronicowy plik informacyjny, który wskazuje na koncepcję logo, jego składowe, proporcje, ściśle określa sposób wykorzystania logo, warianty kolorystyczne, minimalną wielkość znaku, dozwolone sposoby umieszczania na tłach, niedozwolone sposoby wykorzystania.
Identyfikacja wizualna z brand bookiem
Wizualna oprawa marki to kompletne projektowe działania mające na celu zintegrowanie wszystkich materiałów reklamowych. W jej skład wchodzi ustalenie klimatu i kolorów marki, dobór fontów, wykreowanie elementów graficznych lub patternów, przykładowe fotografie w klimacie marki. Brand Book to wielostronicowy plik elektroniczny, który zawiera w sobie księgę znaku (logo) a także wszystkie powyższe aspekty identyfikacji wizualnej, wizualizacje wykorzystania identyfikacji na materiałach reklamowych, branżowych, eventowych. Brand Board (moodboard)– to dodatkowa „ściąga” identyfikacji marki z określeniem najważniejszych elementów jak logo, kolory marki, typografia, elementy graficzne.
Przykładowe pakiety:
Masz mniejszy budżet ale zależy Ci na unikatowej identyfikacji?
Zajrzyj do mojego sklepu. Oferuję gotowe identyfikacje wizualne (w pakiecie logo, kolory marki, proponowana typografia, dodatkowe elementy będące klamrą identyfikacji, banery na Social media z możliwością edycji w programie Canva, ikonki na Instagram i stronę). Daną identyfikację można wykupić tylko raz, co znaczy że nikt ni będzie miał takiego samego logo! To komfortowe rozwiązanie a największym atutem jest niska cena (1/3 identyfikacji od podstaw), szybkość realizacji (ok. 10 dni) i możliwość obejrzenia całości przed dokonaniem zapłaty! Do podstawowego pakietu, można dokupić modyfikacje w logo, kolorach bądź poszerzyć pakiet banerów na Social media.
Wymyśliłam swój produkt właśnie dla tych jak Ty. Z mniejszym budżetem, szukających gotowego rozwiązania, na już!