OFERTA-opakowania

Ilość propozycji opakowań

Z początku przedstawiam 3 propozycje tablic inspiracji,  które pomogą określić  kierunek stylu. Na podstawie wybranej, przesyłam 2 propozycje-początkowe koncepcje linii opakowań. Na tej bazie będziemy wprowadzać dalsze poprawi. Kolejne opakowania będące w linii będą modyfikacjami wybranej koncepcji. 

Ilość poprawek

Pierwsza porcja prac to koncepcje-tu wszystko można jeszcze zmodyfikować, masz na to 3 tury poprawek!

Efekt końcowy projektu opakowania

po zakończonej pracy przekazuję:

-Projekt opakowań na siatce-wykrojniku w pliku pdf.

– W zalezności od wybranych uszlachetnień-maski na siatce w pliku pdf.

-Umowę o przekazanie autorskich praw majątkowych

Efekt końcowy oprawy przesyłki

po zakończonej pracy przekazuję:

-Poszczególne projekty w plikach do druku

BONUSY

W zalezności od wybranego pakietu, przewiduję bonusy w prezencie! Przykładowe z nich:

-wizualizacja opakowań

-Wizualizacje elemtów dodatkowych

Bonusy dobierane są indywidualnie w zależoności od zlecenia i problemów marki.

Inwestycja

Inwestycja koncepcji linii opakowań zaczyna się od 1600 zł netto (Jestem zwolniona z podatku VAT).

Majątkowe prawa autorskie

Na zakończenie współpracy, po całkowietym akcepcie linii opakowań, podpiszemy umowę o przekazanie majątkowych praw autorskich gdzie klient nabywa prawo do korzystania z dzieła.

OPAKOWANIA

Potrzebujesz projektu opakowań dla swoich nowych produktów? Stare opakowania już się opatrzyły, wydają sie zbyt archaiczne i brakuje Ci energii na promowanie czegoś co Ci się nie podoba? Dostarczach klientowi produkt i chcesz aby aprzesyłka miała wyjątkową oprawę? 

Opakowanie produktu

Dedykowane opakowania produktowe to nieodzowny element marketingu produktów. Opakowanie zaprojektowane z myślą o kontretnym asortymencie podkreśla główne walory oferty i dociera do grupy docelowej odbiorców. Linia opakowań to zestaw projektów ścisle ze sobą związanych wizualnie co  nadaje marce spoójności i ułatwia zapamiętywanie wśród klientów. Celem prac jest stworzenie projektu wyróżniającego dany asortyment wśród konkurencji, podkreślający jakość i unikatowaść produktu, promującego główne wartości marki. 

 

Zestaw oprawy przesyłki

Sprzedajesz wyjątkowy produkt i chcesz, żeby pozytywne wrażenie zaczęło się już od otrzymania przesyłki? Oprawa przesyłki to pakiet dodatkowych elementów jak na przykład indywidualne pudełko, papier pakowy, naklejki czy kartki z podziękowaniem.

Nie sprzedawaj produktu, dostarczaj pozytywne doświadczenie!