OFERTA-opakowania
Ilość propozycji opakowań
Z początku przedstawiam 3 propozycje tablic inspiracji, które pomogą określić kierunek stylu. Na podstawie wybranej, przesyłam 2 propozycje-początkowe koncepcje linii opakowań. Na tej bazie będziemy wprowadzać dalsze poprawi. Kolejne opakowania będące w linii będą modyfikacjami wybranej koncepcji.
Ilość poprawek
Pierwsza porcja prac to koncepcje-tu wszystko można jeszcze zmodyfikować, masz na to 3 tury poprawek!
Efekt końcowy projektu opakowania
po zakończonej pracy przekazuję:
-Projekt opakowań na siatce-wykrojniku w pliku pdf.
– W zalezności od wybranych uszlachetnień-maski na siatce w pliku pdf.
-Umowę o przekazanie autorskich praw majątkowych
Efekt końcowy oprawy przesyłki
po zakończonej pracy przekazuję:
-Poszczególne projekty w plikach do druku
BONUSY
W zalezności od wybranego pakietu, przewiduję bonusy w prezencie! Przykładowe z nich:
-wizualizacja opakowań
-Wizualizacje elemtów dodatkowych
Bonusy dobierane są indywidualnie w zależoności od zlecenia i problemów marki.
Inwestycja
Inwestycja koncepcji linii opakowań zaczyna się od 1600 zł netto (Jestem zwolniona z podatku VAT).
Majątkowe prawa autorskie
Na zakończenie współpracy, po całkowietym akcepcie linii opakowań, podpiszemy umowę o przekazanie majątkowych praw autorskich gdzie klient nabywa prawo do korzystania z dzieła.
OPAKOWANIA
Potrzebujesz projektu opakowań dla swoich nowych produktów? Stare opakowania już się opatrzyły, wydają sie zbyt archaiczne i brakuje Ci energii na promowanie czegoś co Ci się nie podoba? Dostarczach klientowi produkt i chcesz aby aprzesyłka miała wyjątkową oprawę?
Opakowanie produktu
Dedykowane opakowania produktowe to nieodzowny element marketingu produktów. Opakowanie zaprojektowane z myślą o kontretnym asortymencie podkreśla główne walory oferty i dociera do grupy docelowej odbiorców. Linia opakowań to zestaw projektów ścisle ze sobą związanych wizualnie co nadaje marce spoójności i ułatwia zapamiętywanie wśród klientów. Celem prac jest stworzenie projektu wyróżniającego dany asortyment wśród konkurencji, podkreślający jakość i unikatowaść produktu, promującego główne wartości marki.
Zestaw oprawy przesyłki
Sprzedajesz wyjątkowy produkt i chcesz, żeby pozytywne wrażenie zaczęło się już od otrzymania przesyłki? Oprawa przesyłki to pakiet dodatkowych elementów jak na przykład indywidualne pudełko, papier pakowy, naklejki czy kartki z podziękowaniem.
Nie sprzedawaj produktu, dostarczaj pozytywne doświadczenie!