BAZA DOBRA
branding i strona
Fundacja pomagająca wrócić do harmonii
Tworzenie identyfikacji wizualnej nowej marki to proces nieco dłuższy i bardziej skomplikowany. Chiałabym, żeby za grafiką przemawiało coś więcej. Żeby marka miała temperament i osobowość założyciele. Tak aby klient docelowy zwany też idealnym, mógł zobaczyć siebie w tym odbiciu.
Funadcja Baza Dobra to miejsce stworzone przez trzy niezwykłe kobiety! Ich misją jest wspieranie człowieka niezależnie od wieku w jego rozwoju na poziomie fizycznym, emocjonalnym, twórczym i duchowym.
Po briefie, inspirującej rozmowie konsultacyjnej gdzie wspólnie został określony charakter marki, przedstawiłam trzy tablice inspiracji ze wskazówkami logiki konkretnych elementów. Określiłam archetyp marki. Styl marki podkreśla archetyp opiekuna. To osobowość okalająca opieką swoich odbiorców, dbająca o ich komfort i poczucie bezpieczenstwa. Subtelne kolory w stonowanej palecie podkreślają ideologię minimalizmu i ekologii co jest charakterystyczne dla archetypu Niewinny.
Baza Dobra kieruje sie hasłem: poczuj, kreuj, uwalniaj. Stąd też identyfikacja nakierowana na emocjonalne odczucia spokoju, odpuszczenia, z podkreśleniem twórczego ducha fundacji.
Logo to połączenie kobiety, koła i wschodzącego słońca (holistyczne podejście do życia, rozwój, odnowa) z liśćmi, elemenatami natury jako powrót do korzeni. Styl podkreśla minimalizm i rękodzieło.
czytelna architektura strony i materiały na social media
Celem fundacji Baza Dobra jest zainteresowanie odbiorców swoją ofertą i jednocześnie pozyskiwanie wparcia finansowego, wolontariackiego.
Posatawiłam na minimalizm i czytelność przekazu, nawiązaniu więzi z założycielkami. Na stronie głównej nadrzędnymi buttonami stały się wiec wezwania do wsparcia fundacji i zapoznania się z działaniami marki.
W fundacjach istotne jest zbudowanie zaufania, poczucia wpsólnej misji. Stęd też liczne grafiki ze zdjęciami założycielek w leśnej sesji, które prezentują się naprawdę świetnie!
Dodatkowo zlecenie obejmowało pakiet banerów do social media w celu promocji warsztatów i propagowania działalności fundacji. Postawiałam na banery-szablony z możliwością edycji w programie Canva, ponieważ stawiam na niezależność swoich klientów. Z taką identyfikacją i narzędziami do samodzielnej pracy nic nie stoi już na przeszkodzie do działania!
ZROBIMY RAZEM COŚ FAJNEGO?